Pages

Subscribe Twitter Facebook

Ingin mencari hadiah istimewa untuk insan tersayang?Jangan peningkan kepala anda lagi.Blog ini memberi peluang kepada anda untuk mengabadikan foto kenangan dalam format video. Terdapat 2 pilihan yang disediakan iaitu:


1)CD (AVI)

Anda boleh menyimpan video tersebut dalam CD sebagai kenangan ataupun dihadiahkan kepada seseorang.



Foto majlis seperti majlis perkahwinan, pertunangan, birthday party dll juga sesuai diabadikan dalam format video. Klik disini untuk melihat contoh video.


2)Telefon bimbit (3gp)

Kadangkala,kita mungkin malu meluahkan perasaan terhadap seseorang secara terus. Apa kata hantarkan video istemewa terus ke telefon bimbit si dia.


Jadi,jangan lepaskan peluang untuk mendapatkannya dengan harga serendah RM30


CARA-CARA MEMBUAT PESANAN

1-Isi borang tempahan disini
2-Tunggu maklum balas dari saya
3-Buat pembayaran ke akaun berikut:

i-CIMB -> 08090071074528
ii-Maybank -> 164490194158

4- Tempahan akan diproses setelah pembayaran dilakukan
PANDUAN MENGHANTAR GAMBAR

1- Download software Dropbox. Klik disini.
2- Install software tersebut.
3- Ketika proses installation, pilih option 'Already have account'
4- Dapatkan username,password dan computer's name daripada saya
5- Setelah installation selesai, re-start komputer anda.
6- Click pada icon 'Dropbox'
7- Buka folder 'public'
8- Masukkan(drag) gambar anda dalam folder itu
9- Saya akan maklumkan kepada anda apabila menerima gambar tersebut

Friday, July 2, 2010

Demam bola

Sekarang mmg musim bola..di mana-mana pn org sembang tentang bola..Yg tak pernah kenal nama pemain pn,skrg dh mampu menyebut nama2 pemain seperti messi,villa dsb..

Hebat btol kuasa bola..Saya pn terkena demamnya..DAN plg saya gembira,my favoutite team masih di Afrika selatan..Nk tau pasukan kegemaran saya?...Tgokla video dibwh=)

0 comments:

Post a Comment